Login

fax: +48 18 20 019 58
honlap: www.pod-orlem.pl
Állat: Nem fogad

A szálláshelyen a következő nyelveken beszélnek:

szállás, panzió, Zakopane, Kocielisko,  természetközelség, ingyenes parkolás, regionális panzió, grill

A legenda szerint Kościeliskon keresztül menekült Jan Kazimierz lengyel király a svéd hódítok elől Magyarországra, ennek emléket őrzi a Królewska (Királyi) utca, amely mellett a Villa is áll, ahol nagyon szívesen látnak vendégegek Lengyelország minden szegletéből és külföldről is.
A villa 6 km-re található Zakopane centrumától (buszmegálló kb 100m az épülettől), a legközelebbi bolt pedig csak 10 perc sétára van,

A villában 60 fő számára tudnak helyet biztosítani 22 regionális stílusban berendezett 2, 3 és 4 fős szobában, valamint 4-5 fős apartmanokban. A szobák egy része teraszos, ahonnan gyönyörű kilátás nyílik a Tátrára, valamint minden szobában műholdas TV, Wifi és fürdőszoba áll vendégeink rendelkezésére.

Az épület déli oldalán hatalmas napozó terasz található, innen akár hintákból, akár székekből is lehet gyönyörködni a Tátra felejthetetlen panorámájában.
Szobáik és apartmanjaik mellett 3 különálló regionális kis faházzal is rendelkeznek 6-8 fő számára. A faházakban felszerelt konyha (hűtő, mikro, tűzhely), nappali rész műholdas TV-vel és 2-3 hálószoba, pótágyazási lehetőséggel a nappali részben áll rendelkezésre. A házikók előtt ingyenes a parlokás, a központi épületben igényelhető ellátás (reggeli, estebéd), és természetesen az itt lakó vendégek is használhatják a regionális grill házat.

Svédasztalos reggeliket, és a lengyel- valamint a regionális konyha remekeit felvonultató estebédeket szolgálnak fel. Az étkezések időpontjait szívesen változtatják vendégeik igényei szerint.

További szolgáltatásaik fizetés ellenében vehetők igénybe: billiárd, pinpong, napozóágyak bérlése, piknik vagy napozó pokrócok kölcsönzése. Valamint korábbi rezerváció esetén és fizetés ellenében igénybe vehetők: grillház, kandallós terem, kis konferenciaterem, lakodalmi terem, teljesen felszerelt konferenciaterem.

Kedves portál látogató! Amennyiben ez a szállás tetszett meg, kérlek vedd figyelembe, hogy a villa vezetői nem lelekesednek az emailekért, így előfordulhat, hogy elfelejtenek válaszolni, főleg ha az (nekik) idegenyelven van. Ha el akadnátok a foglalásnál szívesen segítünk!

« vissza

vélemény   Zgłoś błąd do skasowania
~Csomor
14:38 Ke, 24 Máj 2011
Öt éjszakát töltöttünk a panzióban.
A ház nagyon szép, rendezett. Erkélyes szobában laktunk a kilátás gyönyörű volt a hegyekre. (Ébrerdéskor, az ágyból is rálattam a hegyekre, ha felhők hagyták.) A személyzet kedves, de csak lenygyelül, meg kézzel lábbal, de miden megoldható. Csak a reggelit vettük igénybe, de az nagyon finom és bőségess volt.
Ami nem tetszett: szűk volt a szoba, fürdőszöba.
El lehet férni, csak , ha aludni jár haza az ember.(Rengeteg nagy közösségi tér van) Mi egyik nap nagyon megáztunk. Keserves volt az ázott holmit megszárítani, fütés volt, csak hely nem ahova teregetni lehetett volna.
szállás a Pod Orlemben   Zgłoś błąd do skasowania
~bihalbetti 16:06 Hé, 15 Aug 2011 Aug. 2-5. között csodálatos 4 napot töltöttünk Zakopanéban és környékén. Nagyon köszönjük a szállásunk kiválasztásában, foglalásában és a felmerülő kérdések tisztázásában nyújtott sok-sok segítségeteket. A Willa Pod Orlem tökéletes választásnak bizonyult. Gyönyörű táj, igényes, tágas, tiszta szállás, figyelmes, kedves, rugalmas háziak, kitűnő svédasztalos reggeli. Tökéletesen elégedettek voltunk.
hozzászólás   Zgłoś błąd do skasowania
~Kalmarne 13:53 Va, 04 Máj 2014 A csoprtunk 2 éjszakát töltött itt. A reggeli és a vacsora finom és bőséges volt. A kilátás szép. A közösségi térben a gyerekek és felnőttek kedvükre pinpongoztak, billiárdoztak. A személyzet kedves és rugalmas. Mi nagyon megvoltunk elégedve!
köszönet   Zgłoś błąd do skasowania
~Magdi 18:43 Pé, 10 Aug 2018 Kedves Marci és Gabriella!

A csoportunk szerencsésen haza ért. Nagyon sok szép élménnyel lettünk gazdagabbak. Nagyon szépen köszönjük Nektek a segítséget, a tolmácsolást. A szálláshelyünkkel nagyon meg voltunk elégedve. Szép és nagyon rendezett környezet. A vendéglátóink is nagyon kedvesek voltak. Vissza vágyunk ! Tervezzük jövőre is csak más programot gondoltunk. Nagyon jó egészséget kívánunk Nektek! Köszönet mindenért! Üdv: Magdi
Osztálykirándulás   Zgłoś błąd do skasowania
~Anita 07:31 Hé, 12 Jún 2023 Kedves Marci!

Szeretném még egyszer megköszönni a sok-sok segítséget. A hét második felében volt csak lehetőségem beszélgetni a gyerekekkel. Mindenkinek egyértelműen az volt a véleménye, hogy nagyon jó volt. Csodás volt a táj. Fantasztikus volt a szállás, az eddigi 7 év kirándulásai közül a legjobb. A kilátás, a gyönyörű épület, a tisztaság, a minőségi ételek és a kedves kiszolgálás fogta meg őket. Nagyon jó éreztük ott magunkat. Sokan szeretnének visszatérni Lengyelországba. Auschwitzba csak 2-3-n, mert kevésnek találták az időt, de mindenki azt mondta, el kellett menni, látni érezni kellett, hogy soha többé ne történjen ilyen szörnyűség. Krakkó, Zakopane, a hegyek mindenkit elvarázsoltak. Többen mondták, hogy megbeszélik majd a szüleikkel, kiránduljanak Zakopanéba, Krakkóba. Nagyon szerették a történeteidet, élvezték Veled a sétát. 30 emberrel szeretetted meg Zakopanét és azon keresztül Lengyelországot.
Kívánunk Neked, Nektek sok erőt, energiát, humort a munkátokhoz, a mindennapokhoz. Nagyon sok szeretettel gondolunk Rád mindannyian.
Üdvözlettel: Anita

Üdvözlünk Kedves Látogató!

Itt élünk Zakopane városában, a meseszép Tátra lábainál, és magyarként nem egyszer tapasztaltuk, hogy a városról ritkaszép nyelvünkön szinte semmilyen információ nem található meg az Interneten. Ezért álmodtuk meg e portált.

Tőlünk Nektek, hogy nyaralásotok pihentető és élményekben gazdag legyen, hogy megtaláljátok, amit kerestek, hogy ne maradjatok le semmiről, és hogy gondtalanul élvezhessétek a környék lakóinak vendégszeretetét.

Zakopane vár Titeket is!

HASZNOS LINKEK

Kommentek
10:53 Va, 14 Ápr 2024
Igen. Az egyirányú jegy lent (felfelé) és fent (lefelé) ugyanannyiért kapható. Két...
Katus11
15:44 Szo, 13 Ápr 2024
Köszönöm! Mindig van egy új kérdés 😊 Fent a hegyen is ugyanezek a jegyárak...
15:45 Pé, 12 Ápr 2024
A felmenetel idejére nincs általános szabály, mert minden nap más lehet, de általában, ha...
Katus11
15:26 Pé, 12 Ápr 2024
Köszönöm! Még 2 kérdés :) Május 1.-én megyünk Zakopaneba. Abban az időszakban mármint...
11:01 Csü, 11 Ápr 2024
Szia! Nem, lefelé nem szokott nagy sor lenni.
2010-08-01 -tól te vagy a(z) 115630695 látogató
1999-2024 © MATinternet Zakopane :: Powered by AntCms

Tilos a Honlap bármely tartalmának sokszorosítása, másolása, publikálása, módosítása. E tilalom alá esik különösen a Honlapon található összes szöveg, kép, grafika, embléma, fotó, hang- és videoanyag vagy ezek állóképei. Úgyszintén tilos a Honlapon található anyagok használata bármely más honlapon vagy számítógépes hálózaton.