Login

fax: +48 18 20 13 221
honlap: http://www.excelsior.com.pl/
Állat: Fogad

A szálláshelyen a következő nyelveken beszélnek:

szállás, panzió, Zakopane, központ, ingyenes parkolás, vinotéka, síugrás, centrum

A Willa "Pod Berłami" egy kifejezetten elegáns, századeleji épületben található. Ideális elhelyezkedésnek köszönhetően nagyon népszerű . Egy csendes utcában áll, mégis közel a városközponthoz, alig  5 percnyi sétára Krupówki utcától, közvetlenül a városi park mellett, és kevesebb mint 10 percre a Tátrai útvonalak némelyikétől.

Maga az épület teljesen felújított és korszerűsített, és ma is - akár csak már a II. világháború előtt - magas színvonalú szolgáltatsokkal várja vendégeit. Esztétikus beltér, kényelem, tisztaság, családias hangulat, s mindehez mérsékelt árak. A szállás előnyei közé sorolható még nagy kertje és biztonságos parkolója. A villa földszintjén egy kellemes társalgó, hangulatos bár, a pincében egy borbár, valamint sífelszerelés tároló áll a vendégek rendelkezésére.

A  "Pod Berłami" villa  36 férőhellyel rendekezik egyágyas, kétágyas szobákban, valamint háromágyas studiószobákban, és két apartmanban. Minden szoba zuhanyzós fürdőszobával, műholdas TV-vel rádióval, WiFi-vel és telefonnal rendelkezik. A legtöbb szoba erkélyes. A reggeliket svédasztalos formában tálalják.

Csoportokat,  konferenciákat is szívesen vendégül látnak. A villa rendelkezik egy professzionálisan felszerelt konferenciateremmel is, amelyben színházi elrendezés esetén 35 fő fér el kényelemesen.

Barátságos és profeszionális  személyzetük minden vendégnek szivesen segít megszervezni az itt tartózkodást, csoportok esetében akár teljes programokat.

Vinotéka:

A Podhale régióban egyedülálló bor gyüjteménnyel rendelkeznek. Vendégeiknek majd 100 különbőző bor megkóstolására van lehetőségük. Emellett kiváló kávét és teát szolgálnak fel, valamint saját recept alapján készülő forralt bort és hideg üdítőket. A borbár különleges hangulata,  és a barátságos légkör kellemes pihentető pillanatokat nyújt minden betérőnek. A kiválasztott borokat kérésre házhoz is szállitják.

« vissza

Zakopane   Zgłoś błąd do skasowania
~Szilvi és a csapat 18:57 Hé, 05 Dec 2022 Szia Marci!
Csodálatos volt Zakopane ismét, a tömeg ellenére mostsem csalódtunk. Nagyon köszönöm a segítséged, és hogy ránk áldoztad a péntek estéd!
Szombati vacsi isteni volt és embertelen adag, így elpakoltatva tegnap este itthon azt vacsiztuk. Megnéztük a fatemplomot, a fordított házat, felmentünk a Gubalowkára és mielőtt hazaindultunk \"felkacsintottunk\" a Gáspár-csúcsra is, hogy legközelebb onnan is szétnézzünk. A szállással is teljesen elégedettek voltunk, bőséges és változatos volt a reggeli.

Kívánunk sok vendéget, jó szerencsét és jó egészséget!
Üdv
Szilvi
[ Válasz ]
Információ   Zgłoś błąd do skasowania
~PPéter 17:59 Hé, 02 Jan 2023 Kedves Marci !

Ezuton szeretnénk megköszönni a szállás szervezést , minden rendben volt az Excelsior hotelben , a reggeli és a felszolgálók külön dicséretet érdemelnek .

Ezenkivül köszönjük az étterem ajánlást is nagy élmény volt szuper helyek , kettőt is kipróbáltunk .
[ Válasz ]

Üdvözlünk Kedves Látogató!

Itt élünk Zakopane városában, a meseszép Tátra lábainál, és magyarként nem egyszer tapasztaltuk, hogy a városról ritkaszép nyelvünkön szinte semmilyen információ nem található meg az Interneten. Ezért álmodtuk meg e portált.

Tőlünk Nektek, hogy nyaralásotok pihentető és élményekben gazdag legyen, hogy megtaláljátok, amit kerestek, hogy ne maradjatok le semmiről, és hogy gondtalanul élvezhessétek a környék lakóinak vendégszeretetét.

Zakopane vár Titeket is!

Köszönöm! Áttervezünk.
~CsMarton
18:20 Hé, 22 Ápr 2024
Kedves Sándor! A sárga nincs lezárva. A téli lezárásokról ennek az oldalnak az...
16:50 Hé, 22 Ápr 2024
Kedves Marci! Köszönöm válaszodat. Úgy látom ez a kört el kell engednünk, mert ha a...
~CsMarton
18:12 Pé, 19 Ápr 2024
Kedves Sándor! A lovaskocsik elvben minden nap járnak. Pirkadattól leghamarabb, de...
túra
09:28 Pé, 19 Ápr 2024
Sziasztok! Május elején megyünk túrázni.a Morskie Oko-tól a szpiglasowán át az...
2010-08-01 -tól te vagy a(z) 116547450 látogató
1999-2024 © MATinternet Zakopane :: Powered by AntCms

Tilos a Honlap bármely tartalmának sokszorosítása, másolása, publikálása, módosítása. E tilalom alá esik különösen a Honlapon található összes szöveg, kép, grafika, embléma, fotó, hang- és videoanyag vagy ezek állóképei. Úgyszintén tilos a Honlapon található anyagok használata bármely más honlapon vagy számítógépes hálózaton.