Login

» Elfelejtett jelszó

Odpowiedź na post: piacok

Treść:
sziasztok! sokat tájékozódtam a honlapon, mivel számunkra a piac fontos része volt a programnak. Miskolcon annak idején, amikor mindketten ott éltünk, a Zsarnai-n a lengyelek adták a piac sava-borsát. Mi elmentünk a zakopane-i paicra, majd másnap (csütörtökön) Novy Targ-ba is. Az útépítések és a hó ellenére is kevesebb, mint 1 óra volt az út (eltévedéssel együtt:). Marcinak igaza van abban, hogy a zakopane-i piac elsősorban turistáknak van, de mi azok voltunk. Nem találtunk túl sokmindent Novy Targ-ban, ami Zakopane-ban ne lett volna, úgyhogy a 2 piacról összesen szedtük össze a családi ajándékokat. Takarót anyáinknak Zakopane-ban olcsóbban találtunk (bár tény, hogy a hódara-viharban a Novy Targ piac ma nem volt a toppon). Viszont én kaptam egy csodálatos bőrkabátot (bundát), amit a novy targ-i piacot teljesen körbejárva igen jó áron vettünk meg - nem terveztük, ezek a vásárlások a legjobbak -. Szóval ha valaki nagy \"piacos\", akkor érdemes elautózni, de ha csak pár apró dolgot vennétek, akkor nem szükséges az utazásra szánni az időt. Meglehetős küönbségek vannak az árakban 1-1 stand között, így érdemes jól körülnézni.Alkudni lehet, bár van olyan ár, amikor az embernek már nincs képe hozzá, plusz volt hogy nem is sikerült. Sajnos angolul nemigen beszélnek, és nekem, aki ezzel mindig elboldogultam vicces volt a mindenféle nyelven történő kommunikáció. Az Euro-Zloty témáról annyit, hogy mi az út elején átálltunk a zloty-rs agyban, így nem is kértük az árakat euróban, hanem zloty-ból számolhattuk át. By the way, meglepő volt, hogy mekkora különbség van a váltóhelyek között. Volt ugyanis a sétálóutcán egy ajándékbolttal egybekötött váltóhely, ahol a többivel ellentétben 74 körül váltottak a többi 80,7 (és a bankomat 80) helyett... szóval érdemes ezügyben is türelmesen körülnézni ha valaki olyan szétszórt, hogy nem itthon vált időben (nekünk ez azért nem működött, mert annyira meglepetés volt az út, hogy akkor kiderült volna hova megyünk :)).

Dodany przez użytkownika: morzs
Użytkownik:
E-mail: (Nie wymagany)
Tytuł:
Treść:

CAPTCHA Image
Írd be a képen található kódot!:
[ Cseréld ]

« powrót do listy postów

Üdvözlünk Kedves Látogató!

Itt élünk Zakopane városában, a meseszép Tátra lábainál, és magyarként nem egyszer tapasztaltuk, hogy a városról ritkaszép nyelvünkön szinte semmilyen információ nem található meg az Interneten. Ezért álmodtuk meg e portált.

Tőlünk Nektek, hogy nyaralásotok pihentető és élményekben gazdag legyen, hogy megtaláljátok, amit kerestek, hogy ne maradjatok le semmiről, és hogy gondtalanul élvezhessétek a környék lakóinak vendégszeretetét.

Zakopane vár Titeket is!

Kommentek
Re: túra
18:12 Pé, 19 Ápr 2024
Kedves Sándor! A lovaskocsik elvben minden nap járnak. Pirkadattól leghamarabb, de...
túra
~sándor
09:28 Pé, 19 Ápr 2024
Sziasztok! Május elején megyünk túrázni.a Morskie Oko-tól a szpiglasowán át az...
Re: Belépés egyénileg.
19:21 Ke, 16 Ápr 2024
Kedves Kata! Ami a regisztrációt illeti nem kell, csak nagyon hasznos. Elvben ha elfogynak...
Belépés egyénileg.
~Kata
14:24 Ke, 16 Ápr 2024
Szép napot! Családommal látogatnánk meg az auschwitzi tábort, 4 fő. Jól értem a...
Re: Felvonó
10:53 Va, 14 Ápr 2024
Igen. Az egyirányú jegy lent (felfelé) és fent (lefelé) ugyanannyiért kapható. Két...
2010-08-01 -tól te vagy a(z) 115889410 látogató
1999-2024 © MATinternet Zakopane :: Powered by AntCms

Tilos a Honlap bármely tartalmának sokszorosítása, másolása, publikálása, módosítása. E tilalom alá esik különösen a Honlapon található összes szöveg, kép, grafika, embléma, fotó, hang- és videoanyag vagy ezek állóképei. Úgyszintén tilos a Honlapon található anyagok használata bármely más honlapon vagy számítógépes hálózaton.