Login

» Elfelejtett jelszó

Odpowiedź na post: Re: Túrák,időjárás,ruházat

Treść:
Nos beszámolnék a mi tapasztalatainkról, hatha valakinek ez is segít. :)

Október 27.-én indultunk el a Kasprowy Wierch hegyre a zöld jelzésen. Kb 15-20 perc kényelmes séta alatt el is értünk a városból az útvonal kezdetéhez (a felvonókhoz). Már szemerkélő esőben indultunk el a szálasról, és mire megvettük a belépőket már szakadt az eső. Úgyhogy esőkabátokat, táska huzatokat fel és indulás :) Mondanom sem kell az esőkabátok életmentőek voltak. Elég lassan haladtunk mivel barátnőm nem igen szokta még az effajta terepet/túrát/hegyeket. A Myślenickie Turnie elhagyva az eső/havas eső szépen át csapott hóesésbe. A csúcsra felérni sajnos nem sikerült, mivel egy szembe jövő csoport mondta hogy még kb 20 perc lenne felérni ,de rajtunk kívül már senki nincs fent mert ítélet idő van és semmi sincs nyitva + látni se lehet semmit. Mi azért még mentünk egy darabon de amikor a szél már le szaggatta rólunk az eső kabátot és a szemöldökünk/szakállunk elkezdett megfagyni inkább úgy döntöttünk, hogy vissza fordulunk.
Felfelé menet az időjárás miatt abszolút semmit nem láttunk a tájból, de lefelé jövet már kezdett tisztulni szóval már volt min bámészkodni :)
Amit ilyen időben mindenképp érdemes magatokkal vinni az esőkabát, vízálló huzat a táskára, vízhatlan bakancs, kamásli és egy túra vagy sí kabát. Utóbbira nem lesz szükségetek ilyen időben csak a gerinc környékén ahol a havas,viharos szél bizony elég dermesztő volt.
A hótól annyit, hogy már most is volt rendesen. Ha csak egy kicsit is félre léptél a kitaposott kis ösvényről legalább térdig sekélyedtél el.:)

Véleményem szerint kis túlzással akárki tudja teljesíteni ezt a túrát ha nem ilyen időt fog ki mint mi! Csak ajánlani tudom mindenkinek.

Másnap voltunk a Halastónál (MORSKIE OKO), arról a tapasztalataimat az alá a túra leírás alá írom. :)

Még egyszer köszönöm a segítséget, válaszokat. Így meglehetősen egyszerű volt tájékozódni mind a városban mind a túrák alatt.

Dodany przez użytkownika: ~Geri
Użytkownik:
E-mail: (Nie wymagany)
Tytuł:
Treść:

CAPTCHA Image
Írd be a képen található kódot!:
[ Cseréld ]

« powrót do listy postów

Üdvözlünk Kedves Látogató!

Itt élünk Zakopane városában, a meseszép Tátra lábainál, és magyarként nem egyszer tapasztaltuk, hogy a városról ritkaszép nyelvünkön szinte semmilyen információ nem található meg az Interneten. Ezért álmodtuk meg e portált.

Tőlünk Nektek, hogy nyaralásotok pihentető és élményekben gazdag legyen, hogy megtaláljátok, amit kerestek, hogy ne maradjatok le semmiről, és hogy gondtalanul élvezhessétek a környék lakóinak vendégszeretetét.

Zakopane vár Titeket is!

Kommentek
Re: Parkolás
08:23 Va, 17 Márc 2024
Szia! Busznak Auschwitz 40 pln, míg Birkenau 80 pln. Mindkettő napidíj. Zakopanéban...
Parkolás
~Borsos Nikoletta
07:07 Va, 17 Márc 2024
Szia! Busszal érkezünk Auschwitzba é Zakopanéba. A parkolási díjakat esetleg ismered?...
Re: nyugdíjas
06:13 Csü, 14 Márc 2024
Kedves József! A legtöbb belépős helyen a nyugdíjas korban lévő emberek jogosultak...
nyugdíjas
~T. József
00:25 Csü, 14 Márc 2024
Szíveskedjetek Tájékoztatni, hogy a nyugdíjas korban lévők milyen kedvezményt kaphatnak a...
Re: lanovka
12:08 Ke, 12 Márc 2024
Szia! Időjárástól (most pl márciusban sok még a havas, jeges rész), életkortól,...
2010-08-01 -tól te vagy a(z) 113402720 látogató
1999-2024 © MATinternet Zakopane :: Powered by AntCms

Tilos a Honlap bármely tartalmának sokszorosítása, másolása, publikálása, módosítása. E tilalom alá esik különösen a Honlapon található összes szöveg, kép, grafika, embléma, fotó, hang- és videoanyag vagy ezek állóképei. Úgyszintén tilos a Honlapon található anyagok használata bármely más honlapon vagy számítógépes hálózaton.